στείλτε νέα, σχόλια , παρατηρήσεις για τον ανισ ΩΡΩΠΟ

anisoropos1@gmail.com

Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2010

Δέκα αμοιβάδες κι ένα πολιτικό ζώο


Δέκα αμοιβάδες κι ένα πολιτικό ζώο

σχολιαστές χωρίς σύνορα 

του Γαλαξιάρχη Ζaphod
Στοιχηματζής, τσαμπουκάς και τολμηρός. Αναμφίβολλα προσόντα του Αλέκου Αλαβάνου, ασχέτως αν το υπερογκώδες «Εγώ» του μπουκάρει συχνά στον κόσμο του σαν ταύρος σε γυαλοπωλείο και τα κάνει όλα λίμπα. Πραγματικό «πολιτικό ζώο» με την αρχετυπική έννοια του όρου.
Η πρόσφατη «περιοδεία» του στον Αγ. Παντελεήμονα αποτελεί μία ακόμη κίνηση ματ του αντικομφορμιστή (πάντα στα πλαίσια του κοινοβουλευτισμού) Αλέκου.

Κάποιοι πικραμένοι συνασπισμένοι χαμογέλασαν στην εικόνα του γιαουρτωμένου Αλαβάνου. Κάποιοι πιο μαχητικοί αριστεροί του κρέμασαν την ταμπέλα του «διαφημιστή» και ξεμπέρδεψαν. Πασόκοι, νεοδημοκράτες και καρατζαφερικοί, χαμένοι στην καθεστωτική σύγχυσή τους, του υπενθύμισαν ότι κάποτε «χάιδευε κουκουλοφόρους». Τέλος, οι εντελώς κατεστραμένοι ακροδεξιοί, ρατσιστές, φασίστες και οπαδοί του Λιακόπουλου, καταχάρηκαν για την «πάταξη του νεοταξίτικου διεθνισμού» από καμιά δεκαριά βοϊδόσβερκους ομοϊδεάτες τους. Αυτή όμως είναι η επιφάνεια. Η φλούδα…

Κίνηση ματ η «πορεία Αλαβάνου»

Αν ξύσουμε όμως τη φλούδα και μπούμε -με ψυχραιμία- στα ενδότερα της κίνησης Αλαβάνου θα διαπιστώσουμε ότι ο «ασυνάρτητος» Αλέκος δεν έχει χάσει την πολιτική -πλην στοιχηματζίδικη- διαύγεια που τον διακρίνει. Μία σοβαρή ανάλυση των γεγονότων δείχνει ότι η κίνησή του ήταν ρουά, αν όχι ματ.
Ο πρώην πρόεδρος του Συνασπισμού και νυν «περιφερειάρχης» στο Σύριζα πέτυχε με ένα σμπάρο τρία τριγόνια:
1. Την προφανή διαφήμιση του συνδυασμού του στις περιφερειακές εκλογές του Νοεμβρίου. Μίλησε άμεσα στον ψηφοφόρο, στον οποίο απευθύνεται, θυμίζοντάς του τον παλιό καλό Αλέκο, που δε φοβάται τρεις κεσέδες άπαχου εκτοξευμένες από δέκα τενεκέδες πλήρεις λιπαρών.
2. Την παρουσίαση της κατάστασης του Αγ. Παντελεήμονα στο ευρύ κοινό και εκείνης της πτυχής που ο κάθε Χαρδαβελο-κλώνος των Mega, Ant1, Alter, Alpha και Star, ήθελε να κρύβει κάτω από το χαλί. Για πρώτη φορά τρώει τόσο μεγάλη σφαλιάρα το εφεύρημα του «αγανακτισμένου πολίτη».

3. Την επισήμανση μίας πραγματικότητας, που κανείς δεν τολμά να αγγίξει: την ύπαρξη κυκλώματος οργανωμένου εγκλήματος πίσω από το αθηναϊκό κουκλοθέατρο της «σύγκρουσης των πολιτισμών». Για πρώτη φορά ακούγεται ότι η τοπική μαφία κινεί τα νήματα.
Ο Αλαβάνος γνώριζε πολύ καλά τι θα συμβεί και πόνταρε σε αυτό. Γνώριζε ότι οι ανεγκέφαλοι ακροδεξιοί θα συμπεριφερθούν ως ρομπότ, επιβεβαιώνοντας ότι το πιο σπάνιο αντικείμενο στο χώρο τους είναι το… εγκεφαλικό κύτταρο. Γνώριζε επίσης ότι οι μπάτσοι κατά 99% δε θα έκαναν καμία προσαγωγή. Στην χειρότερη περίπτωση θα χτυπούσαν φιλικά στην πλάτη τους αυγοκέφαλους, υπόθεση η οποία -όπως δείχνουν και τα βίντεο- επιβεβαιώθηκε πλήρως. Ο Αλαβάνος πετροβολήθηκε και γιαουρτοβολήθηκε και συνέχισε θεατρικά την πορεία του προς την εκκλησία, όπου και σκούπισε το πρόσωπό του. Ήξερε το θέατρο του Αγ. Παντελεήμονα και απλώς τοποθέτησε έναν ακόμη πρωταγωνιστικό ρόλο στο σκηνικό. Και πολύ καλά έκανε!
Διαβάστε καλά την εικόνα και τα λόγια του που έκαναν το γύρο των καναλιών το ίδιο βράδυ:
  • Δεν επέμεινε σε όρους γηπέδου (ρατσιστές και φασίστες), αλλά διόρθωνε τους ξεφτιλισμένους δημοσιογραφίσκους του γυαλιού και την εμμονή τους στο μοντελάκι του «αγανακτισμένου πολίτη», προβάλοντας συνέχεια το οργανωμένο έγκλημα που κρύβεται πίσω από την πραγματικότητα του Αγ. Παντελεήμονα. Μία πραγματικότητα εκτεινόμενη χρονικά πέρα από την εποχή του μεταναστευτικού κύμματος στο κέντρο των Αθηνών.
  • Τόνιζε συνεχώς την έκφραση «σπάσαμε το άβατο». Ένα μέρος του, καταπλακωμένου από την μιντιακή προπαγάνδα, κοινού, κατανόησε ότι δίπλα στο «στρατόπεδο» του Αγ. Παντελεήμονα, το χιλιοπιπιλισμένο «άβατο» των Εξαρχείων αποτελεί παιδικό παραμυθάκι με δράκους και νεράιδες.
  • Απομυθοποίησε την εικόνα της ομάδας πολιτών που αντιστέκεται. Οι δέκα (μετρημένοι) γιαουρτορίπτες, αρκετοί εκ των οποίων αναγνωρίσιμοι στα βίντεο αποτελώντας γνώριμες φάτσες του ακροδεξιού γκρουπούσκουλου, δε γεμίζουν σχολικό λεωφορείο. Αντί για «αγανακτισμένους πολίτες» ο κόσμος είδε μία χούφτα Λουκάδες της ακροδεξιάς, κάτι ρετάλια μουτζαχεντίν.

 
Οι πολίτες του Αγ. Παντελεήμονα θα πρέπει να ξεκαθαρίσουν. Ποια εικόνα τους τιμά και ποια τους εκφράζει; Αν διεκδικούν την επιστροφή στον πολιτισμό, θα πρέπει να αποδείξουν ότι είναι πολιτισμένοι!

Πολίτης; Απόδειξη!

Για να ξεκαθαρίζουμε όμως εδώ τα πράγματα. Πέρα από το έξυπνο επικοινωνιακά ρολάκι του Αλαβάνου, οι κάτοικοι του Αγ. Παντελεήμονα, φέρουν ακέραια την ευθύνη του χαρακτήρα που επιφυλάσσουν οι ίδιοι στον πολύ βαρύ όρο «πολίτης». Στις 15 Οκτωβρίου, ο Άδωνις Γεωργιάδης χαριεντιζόταν με δέκα «αρσακειάδες» του τοπικού ΚΑΠΗ. Μία εβδομάδα αργότερα ένας ακόμη υποψήφιος λιθοβολούνταν από δέκα αμοιβάδες του ακροδεξιού χώρου. Αν η περιοχή τους έχει γίνει θέατρο ατάλαντων νοσταλγών του ναζισμού, έχουν άμεση ευθύνη να σπάσουν το απόστημα. Κανείς δεν προσπερνά τα υπαρκτά προβλήματα μίας χρόνια υποβαθμισμένης περιοχής, η οποία υποβαθμίζεται ολοένα και περισσότερο, αποτελώντας αφοδευτήριο κακλαμαναίων και φυλακή ψυχών ανεξαρτήτως φυλής. Δεν έχουν την πολυτέλεια να κρύβονται πίσω από απολίτικα και φοβικά στερεότυπα, του επιπέδου «όλοι ίδιοι είναι». Αν νοσταλγείτε το χαμένο πολιτισμό σας πρέπει κατ’ αρχήν να αποδείξετε ότι ΕΙΣΤΕ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΙ!

ΚΑΜΙΑ ΑΝΟΧΗ ΣΤΑ ΧΙΤΛΕΡΙΚΑ ΜΠΑΣΤΑΡΔΑ ΤΟΥ ΣΩΛΗΝΑ!

Short URL: http://wp.me/pPn6Y-3fx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου